Heeft u een Poly Trio C60 aangeschaft en wilt u verzekerd zijn van support? Met de Premier Onsite Service licentie krijgt u 1 jaar lang telefonische en online productondersteuning. Ook zorgt Poly voor software-upgrades en -updates en indien nodig voor vervanging op locatie van defecte onderdelen.
De Poly Trio C60 Premier Onsite Service omvat:

Software-upgrades en -updates

Telefonisch technische ondersteuning tijdens kantooruren (8x5)

Toegang tot het
online support portaal

Vervangend onderdeel bij vastgesteld defect

Eventuele technische ondersteuning op locatie
Bekijk alle mogelijkheden
Ondersteuning op locatie bij defect
Met Premier Onsite support is het mogelijk om ondersteuning op locatie te krijgen, wanneer er sprake is van een defect product. Stelt Poly op afstand vast dat het product defect is, dan komt er een geautoriseerde technicus bij u langs op locatie. Deze zal het vervangende onderdeel plaatsen en testen.
Let op: Deze service is niet bedoeld voor het op locatie configureren van uw product of het installeren van software-upgrades. Mocht het bij een defect nodig zijn om de software te updaten, dan voert de technicus deze updates uiteraard wel uit.