Levertijd 1 tot 3 werkdagen
Niet op voorraad in eigen magazijn, maar doorgaans wel goed leverbaar bij onze leverancier. Wij verwachten het product binnen 3 werkdagen te kunnen versturen
Voor het gebruik van Poly Studio X50 + Poly TC8 is in het eerste jaar het afsluiten van een servicecontract verplicht. Met dit 1-jarige servicecontract wordt u zo snel mogelijk geholpen bij uw garantieaanvraag, mocht u een probleem ervaren met het Polycom Studio systeem.
Lees meer
Eigenschappen Poly Studio X50 + Poly TC8 Premier Service
1-jarige support licentie
Voor Poly Studio X50 + Poly TC8
Software-upgrade en -updates
Directe onderdelenvervanging
Telefonische ondersteuning tijdens kantooruren (8x5)
Toegang tot online ondersteuningstools
Technische ondersteuning en software updates
Poly Premier Support is de technische ondersteuning van Poly op instapniveau. Met dit contract kunt u op werkdagen (8x5) rechtstreeks contact opnemen met Poly voor technische support. Ook blijft u met Premier Support up-to-date met de laatste software upgrades en updates.
Mocht zich een probleem voordoen, dan neemt u eerst contact op met een technische support agent die de situatie zal beoordelen. Indien nodig krijgt u de volgende werkdag een vervangend model of onderdeel toegestuurd.